Veelgestelde vragen

Wat moet ik meenemen naar mijn 1e afspraak met de schoentechnicus of naar het (gratis) adviesspreekuur op woensdagmiddag?
  • Uw zorgverlenerspasje, incl. uw BSN-nummer (evt. ID-kaart/rijbewijs).
  • Uw verwijzing, indien u deze heeft.
Wat is de eigen bijdrage voor 2019?

Per 01-01-2019 is de eigen bijdrage vastgesteld op:
– € 131,00 voor volwassenen (16 jaar en ouder)
– € 65,50 tot 16 jaar.

Met welke zorgverzekeraars heeft Heetkamp Orthopedische Schoentechnieken een contract?

Heetkamp Orthopedische Schoentechnieken BV heeft contracten met alle zorgverzekeraars. Hulpmiddelen vallen onder de basis-verzekering en worden vergoed door uw zorgverzekeraar.
Hierbij wordt de wettelijke eigen bijdrage in rekening gebracht (met uitzondering van verbandpantoffels en OVAC).

Vallen de geleverde hulpmiddelen onder het eigen risico van mijn verzekering?

De door ons geleverde hulpmiddelen vallen onder het eigen risico van uw verzekering.

Wat zijn de bankgegevens van Heetkamp Orthopedische Schoentechnieken BV?

Rabobank: Iban nummer: NL88Rabo0148775810.

Hoe te handelen bij een klacht?

Als u een klacht heeft over uw orthopedische schoenen, belt u ons dan om een afspraak te maken met uw schoentechnicus. Deze zal uw schoenproblemen bekijken en proberen op te lossen. Wordt uw probleem niet naar uw tevredenheid opgelost dan is er de mogelijkheid om een collega schoentechnicus mee te laten kijken. Bent u echter nog niet tevreden dan kunt u uw klacht indienen bij de Klachtencommissie van de ECKG. Dit is een onafhankelijke organisatie die uw klacht zal beoordelen.
De folders kunt u vinden in de folderstandaards in onze winkel en de behandelkamers in ons bedrijf. Op verzoek kunnen wij u deze ook altijd opsturen.

Heeft u nog vragen? Mail ons!
Het e-mailadres is: info@heetkamporthopedie.nl