Veelgestelde vragen

Wat moet ik meenemen naar mijn 1e afspraak met de schoentechnicus of naar het (gratis) adviesspreekuur op woensdagmiddag?
  • Uw zorgverlenerspasje, incl. uw BSN-nummer (evt. ID-kaart/rijbewijs).
  • Uw verwijzing, indien u deze heeft.
Wat is de eigen bijdrage voor 2020?

Per 01-01-2020 is de eigen bijdrage vastgesteld op:
– € 127,00 voor volwassenen (16 jaar en ouder)
– €  63,50 tot 16 jaar.

Met welke zorgverzekeraars heeft Heetkamp Orthopedische Schoentechnieken een contract?
Heetkamp Orthopedische Schoentechnieken BV heeft contracten met alle zorgverzekeraars. Hulpmiddelen vallen onder de basis-verzekering en worden vergoed door uw zorgverzekeraar.
Hierbij wordt de wettelijke eigen bijdrage in rekening gebracht (met uitzondering van verbandpantoffels en OVAC).
Vallen de geleverde hulpmiddelen onder het eigen risico van mijn verzekering?
De door ons geleverde hulpmiddelen vallen onder het eigen risico van uw verzekering.
Wat zijn de bankgegevens van Heetkamp Orthopedische Schoentechnieken BV?
Rabobank: Iban nummer: NL88Rabo0148775810.
Hoe te handelen bij een klacht?

Als u een klacht heeft over uw orthopedische schoenen, belt u ons dan om een afspraak te maken met uw schoentechnicus. Deze zal uw schoenproblemen bekijken en proberen op te lossen. Wordt uw probleem niet naar uw tevredenheid opgelost dan is er de mogelijkheid om een collega schoentechnicus mee te laten kijken. Bent u echter nog niet tevreden dan kunt u uw klacht indienen bij de Klachtencommissie er is iets misgegaan.nl. Dit is een onafhankelijke organisatie die uw klacht zal beoordelen. Er is een mogelijkheid om dit te doen door op onderstaand logo te klikken. In alle paskamers liggen klachtenformulieren, indien gewenst kan deze naar u opgestuurd worden.

Onvrede melden

Heeft u nog vragen? Mail ons!
Het e-mailadres is: info@heetkamporthopedie.nl