Klanttevredenheidsonderzoek

    Naam

    Email

    Geboortedatum dag-maand-jaar

    Onder behandeling bij:


    Wilt u een rapportcijfer geven tussen 1 en 10?

    Beoordeling geleverd product

    1. Zijn de verwachtingen die u mag hebben t.a.v. de schoenen met u besproken?
    Uitleg: 1 = niet besproken, 10 = volledig duidelijk uitgelegd

    2 Zijn uw voetproblemen verminderd?
    1 = problemen zijn totaal niet verbeterd, 10 = problemen zijn opgelost

    3 Bent u tevreden over de functie (b.v. lopen) van uw schoenen?
    1 = helemaal niet tevreden, 10 = uitermate tevreden

    4 Hoe is het draagcomfort van de schoenen?
    1 = niet goed, 10 = uitstekend

    5 Vindt u dat de schoentechnicus heeft geprobeerd de schoen zo mooi mogelijk te maken?
    1 = niet mooi, 10 = heel mooi


    Beoordeling leverancier

    6 Hoe vindt u de klantvriendelijkheid van de leverancier?
    1 = zeer klant-onvriendelijk, 10 = zeer klantvriendelijk

    7 Hoe is de communicatie en samenwerking met de schoentechnicus verlopen?
    1 = zeer slecht, 10 = uitstekend

    8 Hoe vindt u de deskundigheid van de schoentechnicus?
    1 = zeer ondeskundig, 10 = zeer deskundig

    9 Hoe is de bereikbaarheid van de leverancier?
    1 = zeer slecht bereikbaar, 10 = uitstekend bereikbaar

    10 Hoe is de levertijd van de schoenen?
    1 = veel langer dan aangegeven,
    10 = sneller dan verwacht

    Heeft u nog een toelichting op bovenstaande vragen, zo ja, licht u dit zo duidelijk mogelijk toe:


    Is tijdens uw bezoek aan ons bedrijf uw privacy voldoende gewaarborgd?
    janee, want:



    Heeft u de juiste informatie ontvangen met betrekking tot het geleverde product, b.v. de levertijd, het inlopen van het product, alsmede onze algemene informatie?



    Weet u wat u moet doen wanneer u een klacht heeft?
    janee



    Heeft u verbeterpunten voor ons bedrijf? Of opmerkingen?

    Wij willen u heel hartelijk danken voor het invullen van het tevredenheid onderzoek