Klanttevredenheidsonderzoek

Naam

Email

Geboortedatum dag-maand-jaar

Onder behandeling bij:


Wilt u een rapportcijfer geven tussen 1 en 10?

Beoordeling geleverd product

1. Zijn de verwachtingen die u mag hebben t.a.v. de schoenen met u besproken?
Uitleg: 1 = niet besproken, 10 = volledig duidelijk uitgelegd

2 Zijn uw voetproblemen verminderd?
1 = problemen zijn totaal niet verbeterd, 10 = problemen zijn opgelost

3 Bent u tevreden over de functie (b.v. lopen) van uw schoenen?
1 = helemaal niet tevreden, 10 = uitermate tevreden

4 Hoe is het draagcomfort van de schoenen?
1 = niet goed, 10 = uitstekend

5 Vindt u dat de schoentechnicus heeft geprobeerd de schoen zo mooi mogelijk te maken?
1 = niet mooi, 10 = heel mooi


Beoordeling leverancier

6 Hoe vindt u de klantvriendelijkheid van de leverancier?
1 = zeer klant-onvriendelijk, 10 = zeer klantvriendelijk

7 Hoe vindt u de bejegening van de schoentechnicus?
1 = zeer slecht, 10 = uitstekend

8 Hoe vindt u de deskundigheid van de schoentechnicus?
1 = zeer ondeskundig, 10 = zeer deskundig

9 Hoe is de bereikbaarheid van de leverancier?
1 = zeer slecht bereikbaar, 10 = uitstekend bereikbaar

10 Hoe is de levertijd van de schoenen?
1 = veel langer dan aangegeven,
10 = sneller dan verwacht

Heeft u nog een toelichting op bovenstaande vragen, zo ja, licht u dit zo duidelijk mogelijk toe:


Is tijdens uw bezoek aan ons bedrijf uw privacy voldoende gewaarborgd?
janee, want:



Heeft u de juiste informatie ontvangen met betrekking tot het geleverde product, b.v. de levertijd, het inlopen van het product, alsmede onze algemene informatie?



Weet u wat u moet doen wanneer u een klacht heeft?
janee
Download de brochure klachtafhandeling >


Heeft u verbeterpunten voor ons bedrijf? Of opmerkingen?

Wij willen u heel hartelijk danken voor het invullen van het tevredenheid onderzoek