pijl

Klanttevredenheidsonderzoek

Heetkamp Orthopedische Schoentechnieken BV heeft kwaliteit van de producten en de dienstverlening evenals service en garantie hoog in het vaandel staan. Omdat wij u in de toekomst graag nóg beter van dienst willen zijn, verzoeken wij u dit klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Het invullen van dit onderzoek zal ongeveer 2 minuten van uw tijd in beslag nemen. De schaal loopt van 0 tot 10 waarbij 10 staat voor de beste beoordeling die je je kunt voorstellen en 0 staat voor de slechtste.

1. Zijn de verwachtingen die u mag hebben t.a.v. de schoenen met u besproken?
2. Zijn uw voetproblemen verminderd?
3. Bent u tevreden over de functie (b.v. lopen) van uw schoenen?
4. Hoe is het draagcomfort van de schoenen?
5. Vindt u dat de schoentechnicus heeft geprobeerd de schoen zo mooi mogelijk te maken?
6. Hoe vindt u de klantvriendelijkheid van de behandelaar?
7. Hoe is de communicatie en samenwerking met de schoentechnicus verlopen?
8. Hoe vindt u de deskundigheid van de schoentechnicus?
9. Hoe is de bereikbaarheid van de leverancier?
10. Hoe is de levertijd van de schoenen?


Heeft u nog een toelichting op bovenstaande vragen, zo ja, licht u dit zo duidelijk mogelijk toe:


Is tijdens uw bezoek aan ons bedrijf uw privacy voldoende gewaarborgd?


Heeft u de juiste informatie ontvangen met betrekking tot het geleverde product, b.v. de levertijd, het inlopen van het product, alsmede onze algemene informatie?


Weet u wat u moet doen wanneer u een klacht heeft?


Heeft u verbeterpunten voor ons bedrijf? Of opmerkingen?


Wij willen u heel hartelijk danken voor het invullen van het tevredenheidsonderzoek
Ja, ik ga akkoord met de verwerking van mijn gegevens en het privacy-statement zodat Heetkamp Orthopedie mijn vragenlijst kan afhandelen.
 
Ik gebruik uw gegevens alleen om contact met u op te nemen.Ik gebruik uw gegevens alleen om contact met u op te nemen.