Klanttevredenheidsonderzoek Naam Email Geboortedatum dag-maand-jaar 0102030405060708091011121314151617181920212223242526272829303101020304050607080910111219301931193219331934193519361937193819391940194119421943194419451946194719481949195019511952195319541955195619571958195919601961196219631964196519661967196819691970197119721973197419751976197719781979198019811982198319841985198619871988198919901991199219931994199519961997199819992000200120022003200420052006200720082009 Onder behandeling bij: (omcirkel s.v.p. de naam van de orthopedisch schoentechnicus/technoloog): Dhr. Han HeetkampDhr. Erik ter WeeDhr. Arjan AmsinkDhr. René van der SleenMw. Esther KleverMw. Nienke Groot Wilt u een rapportcijfer geven tussen 1 en 10? Beoordeling geleverd product 1. Zijn de verwachtingen die u mag hebben t.a.v. de schoenen met u besproken? 12345678910 Uitleg: 1 = niet besproken, 10 = volledig duidelijk uitgelegd 2 Zijn uw voetproblemen verminderd? 12345678910 1 = problemen zijn totaal niet verbeterd, 10 = problemen zijn opgelost 3 Bent u tevreden over de functie (b.v. lopen) van uw schoenen? 12345678910 1 = helemaal niet tevreden, 10 = uitermate tevreden 4 Hoe is het draagcomfort van de schoenen? 12345678910 1 = niet goed, 10 = uitstekend 5 Vindt u dat de schoentechnicus heeft geprobeerd de schoen zo mooi mogelijk te maken? 12345678910 1 = niet mooi, 10 = heel mooi Beoordeling behandelaar 6 Hoe vindt u de klantvriendelijkheid van de behandelaar? 12345678910 1 = zeer klant-onvriendelijk, 10 = zeer klantvriendelijk 7 Hoe is de communicatie en samenwerking met de schoentechnicus verlopen? 12345678910 1 = zeer slecht, 10 = uitstekend 8 Hoe vindt u de deskundigheid van de schoentechnicus? 12345678910 1 = zeer ondeskundig, 10 = zeer deskundig 9 Hoe is de bereikbaarheid van de leverancier? 12345678910 1 = zeer slecht bereikbaar, 10 = uitstekend bereikbaar 10 Hoe is de levertijd van de schoenen? 12345678910 1 = veel langer dan aangegeven, 10 = sneller dan verwacht Heeft u nog een toelichting op bovenstaande vragen, zo ja, licht u dit zo duidelijk mogelijk toe: Is tijdens uw bezoek aan ons bedrijf uw privacy voldoende gewaarborgd? janee, want: Heeft u de juiste informatie ontvangen met betrekking tot het geleverde product, b.v. de levertijd, het inlopen van het product, alsmede onze algemene informatie? Weet u wat u moet doen wanneer u een klacht heeft? janee Heeft u verbeterpunten voor ons bedrijf? Of opmerkingen? Wij willen u heel hartelijk danken voor het invullen van het tevredenheid onderzoek Δ